اقای رییس جمهور این بت پرست را خدا پرست نخوانید@@@@@@@@
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی

اعتراض به رئیس جمهور: این بُت پرست را خداپرست نخوانید

سیاست > چهره ها  - سایت آینده نوشت:


خواهرزادهحسین شریعتمداری که به اتفاق تعدادی دیگری از حامیان سابق دولت اقدام بهراه اندازی یک سایت خبری کرده است، در مطلبی با عنوان "بُت پرستی کهاحمدی‌نژاد او را خداپرست خواند!" حمله شدیدی به احمدی‌نژاد کرد.

نویسنده در این مطلب نوشته است:

*در میان سخنان آقای احمدی نژاد ادعاهای بسیاری وجود دارد کهدر هیچ کتاب تاریخی نوشته نشده است. مثل اینکه حاکم بابل دست و پا و سرمردم را قطع می کرده! یا ادعای جالب مردمی بودن حکومت سلطنتی کورش (!) کهبرای نخستین بار در طول تاریخ از زبان آقای احمدی نژاد مطرح شده است! و یاسانسور دشمنی کاهنان بت پرست معابد بابل با نبونید. اما از این جملات کهدرگذریم باید اذعان کرد؛ تا اکنون که این سطور در حال نگاشته شدن است، بهرغم نگارش نقدهایی خواندنی و ارزنده بر اظهارات آقای رئیس جمهور،کمتر دیدهشده که شخصیت کورش از منظر تاریخی پیش روی آقای احمدی نژاد ترسیم شده باشد.

*آقای احمدی نژاد در اقدامی نمادین، سمبُل مقاومت هشت سالهرزمندگان اسلام در برابر تمامیت دنیای کفر را بر گردن کورش جنایتکارانداخت!جناب رئیس جمهور، برده‌ی بُت مردوک را که در همین کتیبه کذاییصراحتا سخن از حقانیت بت پرستی می راند، «یگانه پرست» می خواند! "

*وی با این ادعا که گویا آقای احمدی نژاد حتی یک بار ترجمهمتن روی کتیبه را هم نخوانده اند!، نوشت: آقای رئیس جمهور! کورش بیش از دهبار در این کتیبه نام بت مردوک را با لقب «خدای‌بزرگ» ذکر کرده است.

*وی رییس جمهوری را بی خبر خواند و در اثبات مدعایش نوشت:همین بس که در حالی که هیچ جای این منشور نوشته نشده که «هر ملتی آزاد استکه مرا به پادشاهی خود قبول کند یا نکند و هر بار که نخواهند مرا پادشاهخود بدانند من برای سلطنت بر آنها مبادرت به جنگ نخواهم کرد.» در میان بهتاهالی تاریخ چنین جملاتی را به کورش، آنهم در این منشور نسبت داده اند!آقای رئیس جمهور! مشاوران شما چه کسانی هستند؟ چه کسانی چنین تحریفهایتاریخی آشکاری را در کام شما نهاده اند؟

*جناب آقای احمدی نژاد عزیز! مراقب اطرافتان باشید. باورکنید که به رغم توانایی های انکارناپذیرتان، در بسیاری از حوزه ها تخصصندارید. شما در مدیریت ترافیک و امور مربوط به ریاضیات و مهندسی متبحرید.اما در علوم انسانی هرگز چنین نیستید. اینکه مثلا در تاریخ و فقه و فلسفهو ... تخصص نداشته باشید ننگ و عار نیست. اصل بر رجوع غیرمتخصص به متخصصاست. همانگونه که یک غیرمهندس در امور مهندسی علی القاعده باید به شما وهمکارانتان رجوع نماید. عیب آن است که در تمام این حوزه ها صاحب ادعاباشیم.

*وی خطاب به احمدی نژاد مدعی شد تمام آنچه وی در مورد کورشگفته، قضاوتهای مورخان صهیونیست و دنباله های ماسون داخلی آنهاست و افزود:قضاوتهایی که از سوی مشاوران جاهل و یا خدای ناخواسته منحرف، به شما القاءشده است.

*متاسفانه عده ای با سوء استفاده از فقدان اشراف تاریخیجنابعالی درصدد به انحراف کشیدن شما هستند. مقایسه جمهوری اسلامی با نظامدیکتاتوری کورش هخامنشی یک اشتباه استراتژیک است

*جناب رئیس جمهور خدوم و مردمی و ولایی! اینها مواضع پنج سالپیش شما نیست. اکنون قلوب هواداران حقیقی شما مجروح اتفاقاتی است کهپیرامونتان گذشته است. اختلاف و سرخوردگی، میان هواداران جنابعالی موج میزند. کاش یک بار دیگر جملات زیر را با دقت می خواندید تا ریشه انحرافاتیکه به هیچوجه برازنده شخصیت عدالتخواه و ظلم ستیزی  همچون جنابعالی نیسترا هرچه سریعتر شناخته و ریشه کن کنید.





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: